4
Så jävla otaggad på livet
Postat av IMOvANE den 18 November 2014, 23:00
31 kommentarer · 3 025 träffar
Går gymnasium, ligger efter i skolan. Har även på sistone börjat grubbla på när det är som jobbigast i skolan och dom trycker upp arbete efter arbete i ansiktet på mig om allt detta är värt det? Jag håller på såhär stora delar av min ungdom och sen om jag har tur och får jobb, jobba tills jag sedan dör. Får lite ångest och blir deppig av sånt här.
Att leva som en vanlig jävla svensson är en av mina största mardrömmar, hur man kan slösa bort sitt liv på de sättet TVI. Detta gör mig så sjukt otaggad på livet, men vet ju att jag egentligen inte kan göra alla saker jag vill göra utan pengar. Jag vill ha spänning i mitt liv.
Är det någon som tänker likadant som mig och hur man kan ta sig ur det, eller göra för att ta sig igenom skiten? Är så otroligt less på skolan just nu
Att leva som en vanlig jävla svensson är en av mina största mardrömmar, hur man kan slösa bort sitt liv på de sättet TVI. Detta gör mig så sjukt otaggad på livet, men vet ju att jag egentligen inte kan göra alla saker jag vill göra utan pengar. Jag vill ha spänning i mitt liv.
Är det någon som tänker likadant som mig och hur man kan ta sig ur det, eller göra för att ta sig igenom skiten? Är så otroligt less på skolan just nu