Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tänker så negativt

Postat av mannebror den 11 November 2014, 19:03
14 kommentarer · 678 träffar
Hej som jag skrivit i ett flertal trådar så har jag vart osäker på mig själv och känna oro / lite ångest. På senaste tiden har jag mått mycket bättre! Men problemet är det att jag är så rädd att jag ska halka tillbaks tillbaks till hur jag mådde förut igen. Jag lägger ner flera timmar varje dag för att bekymra och oroa mig för att jag ska bli att må dåligt igen.

Tänker också ganska negativt. Försöker dock tänka positivt och då jag gör det mår jag bättre men det känns liksom som att min hjärna vill tänka negativt.

Lika så vet jag att man inte ska jämföra sig med andra om man vill få en bra självkänsla och det blir jag ofta att göra ändå men bara då någon annan gör något som är bättre än det jag gör.

Har någon något tips på hur man kan tänka. Jag vill inte bekymra mig för att det ska bli lika igen utan jag vill bara kunna slappna av och njuta av tillvaron och hitta nått slags inre lugn.

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..