Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skitnödig av cigaretter?

Postat av Låst Konto 205885 den 6 November 2014, 13:06
23 kommentarer · 2 007 träffar
Dom flesta som röker cigaretter ofta har väl någon gång känt av detta? att man blir skitnödig medan man röker, sedan försvinner det spårlöst efter att man har fimpat cigaretten. Kände senast av det igårkväll när jag för tillfället redan var lite halvt nödig, gick ut och tände upp en cigarett och efter några bloss känns det som att bajset självmant pressar ut sig ur analen, fick förfan stå och hålla mig för att inte skita på mig och det är inte första gången det händer.

Vet inte om detta är något vi inbillar oss, men jag googlade lite och kom fram till att det verkar vara ett allmänt känt fenomen.
Googlade även på vad orsaken till detta problem kunde vara men det var svårare att komma fram till.

Någon som sitter på någon information angående varför man blir (mer) skitnödig av cigaretter?

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar