Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Att lägga dåliga vanor bakom sig.

Postat av Låst Konto 205885 den 28 Oktober 2014, 17:08
18 kommentarer · 806 träffar
Alla människor har någon gång i livet kommit i kontakt med en dålig vana. Någonting man gör ofta, någonting som är en del av sin vardag, även fast man är väl medveten om att man någon gång i framtiden kommer få konsekvenser av denna vana, vilket gör det till en dålig vana.

Det kan vara allt från drog- och spelmissbruk, sociala problem, relationsproblem, någonting i ens betéende eller uppförande. Någonting man helt enkelt har svårt att sluta med även fast man är medveten om att det är dåligt.

Nu är det så att även jag, liksom alla andra, har haft ett intresse för vissa dåliga vanor under några års tid men är för tillfället på god väg att lägga dessa vanor bakom mig. Vad det handlar om behöver jag inte gå in på specifikt i och med att det förmodligen kommer resultera i en ban (eftersom att allt inte är tillåtet att diskuteras på detta forum) men kan kort och gott säga att det handlar om droger.

Nu söker jag lite motiverande inspiration angående detta ämne;
Beskriv välformulerat om/när/hur/varför ni någon gång lyckades lämnade en dålig vana bakom er. Beskriv gärna även hur ni ser tillbaka på den tiden nu såhär i efterhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar