Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Men grejen är att jag tänkte pimpla lite protein pulver men läste på någon skit hemsida att man kan bli impotent. Mer och mer impotent för varje gång man tar det.
Tyckte detta verka jävligt konstigt så undra om det var en myt eller om det verkligen är så.
#10 500? Du är inte så värst påläst inom ämnet så varför yttrar du dig?
Det finns protein för 150-250kr per kilo. Sen jag som bor ~1 timma från gymmet så är det bra för mig om jag direkt får i mig protein och kolhydrater direkt efter träningen så jag inte får vänta 1-2 timmar för att få i mig mat. Känns väldigt mycket waste och då kan jag lika gärna betala dessa pengar + 1 banan varje gång jag tränar.
Varför bryr du dig vad folk lägger sina pengar på? Är inte det lite väl onödigt? Finns folk som tycker det som du gör dig av med är också helt onödigt. Alla har vi olika syn på det, acceptera det.
#13 Du tycker det ja, jag tycker att folk kan lägga sina pengar på annat än att supa sig dyngrak på en fredag/lördagskväll ute på krogen. Du ser, vi tycker olika. Acceptera det. Jag skiter rent ut sagt i dina åsikter. De betyder ingenting för mig. Inte ett smack!
#23 Du får gärna ge mig ett exempel som baseras på FAKTA att proteinpulver inte fungerar. Det fungerar precis som vilket annat kosttillskott. Förstår inte riktigt hur ni menar med att det inte fungerar, varför läser ni inte om produkten istället? Så slipper ni dessutom slänga ut er en massa dynga.
Bor man långt ifrån gymmet så är proteinpulver bra om man nu har pengarna till att lägga ut på det, däremot om du bor precis bredvid gymmet och inte har mer än ~20 minuter hem och svårt med pengar så är mat det bästa alternativet.
Det blev ofta att man till och med tog med sig maten till gymmet eftersom mitt gym där jag tränade så hade de ett trevligt café som man kunde käka där man fick gratis dricka.. Då blev det mat + proteinpulver, grymt trevligt.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Men grejen är att jag tänkte pimpla lite protein pulver men läste på någon skit hemsida att man kan bli impotent. Mer och mer impotent för varje gång man tar det.
Tyckte detta verka jävligt konstigt så undra om det var en myt eller om det verkligen är så.
Klart som fan att det hjälper.
Det finns protein för 150-250kr per kilo. Sen jag som bor ~1 timma från gymmet så är det bra för mig om jag direkt får i mig protein och kolhydrater direkt efter träningen så jag inte får vänta 1-2 timmar för att få i mig mat. Känns väldigt mycket waste och då kan jag lika gärna betala dessa pengar + 1 banan varje gång jag tränar.
Varför bryr du dig vad folk lägger sina pengar på? Är inte det lite väl onödigt? Finns folk som tycker det som du gör dig av med är också helt onödigt. Alla har vi olika syn på det, acceptera det.
Du lyssnade säkert på skiten "gingsen strip 2002" och tyckte du va fett cool så du börja nicka yung lean.
Nej, man blir inte impotent av proteintillskott.
Vill folk köpa proteinpulver och tro att det faktiskt fungerar så låt dem göra det. Det är bra för handeln och det svenska ekonomiska samhället
Bor man långt ifrån gymmet så är proteinpulver bra om man nu har pengarna till att lägga ut på det, däremot om du bor precis bredvid gymmet och inte har mer än ~20 minuter hem och svårt med pengar så är mat det bästa alternativet.
Det blev ofta att man till och med tog med sig maten till gymmet eftersom mitt gym där jag tränade så hade de ett trevligt café som man kunde käka där man fick gratis dricka.. Då blev det mat + proteinpulver, grymt trevligt.
Det lär ju inte vara proteinöverskott men nåt skit är det iaf, håll dig till kvarg istället!