1
är så jävla sur helatiden
Postat av mannebror den 24 September 2014, 15:06
27 kommentarer · 1 247 träffar
Hej, mått dåligt typ ett år och varit osäker och så som ni kan läsa i tidigare trådar. På senare tiden har det varit bra. Jag har känt mig ganska säker på mig själv och jag har haft roligt tillsammans med mina kompisar och kunnat slappna av. Men ibland har det vart jobbigt, men i helhet har jag mått mycket bättre.
Nu mår jag dåligt igen känns det som. Är typ arg och känner mig jätte grinig och allt känns bara värdelöst.
Jag tränar minst 3 gånger i veckan, försöker äta nyttigare och sover på mer bestämda tider, men ändå känner jag mig sur och grinig samt osäker.
Hur ska detta ge sig? Hur ska jag kunna slappna av helt? Och har ni några tips på hur man kan må bra? Eller känner någon annan likadant som mig?
Nu mår jag dåligt igen känns det som. Är typ arg och känner mig jätte grinig och allt känns bara värdelöst.
Jag tränar minst 3 gånger i veckan, försöker äta nyttigare och sover på mer bestämda tider, men ändå känner jag mig sur och grinig samt osäker.
Hur ska detta ge sig? Hur ska jag kunna slappna av helt? Och har ni några tips på hur man kan må bra? Eller känner någon annan likadant som mig?