×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Magaluf 2015

Postat av specima den 23 September 2014, 11:44
21 kommentarer · 7 720 träffar
Hejsan fragbiters.
Vi är ett gäng killar som har bestämt oss för att åka till magaluf nästa sommar, men då uppkommer såklart en del frågor som jag hemskt gärna skulle vilja ha svar på. Gör en lista på frågorna så hoppas jag att det finns någon vänlig själ där ute som kan besvara dom!
När bör man boka för att få det bästa?
Är det värt att boka med något studentpaket eller bör man fixa allting själva?
Är det många studentpaket som tar emot personer under 18 år eftersom istortsett alla av oss fyller 18 runt augusti - november nästa år medans vi helst vill åka direkt efter skolslutet, dvs 10de juni.
Ställen i magaluf vi bör besöka och saker vi gör göra?
Vilka hotell är bra fest hotell för ungdomar?
Bör vi ha all inclusive eller är det mer värt utan? (jag tycker det är mycket roligare utan eftersom att gå ut och äta är en stor del av resan, även roligare att köpa sin egna dricka och kunna kröka på rummen.)
Hur är all inclusiven på hotellen där? Tycker själv att all inclusive aldrig varit värt ens på 5 stjärniga hotell och att inte kunna äta och dricka när vi vill är också ett problem, eftersom om man kommer hem runt 7 ifrån klubbarna och frukosten stänger 9 så går det inte ihop.
Hur är matpriser i magaluf? För en kebabtallrik då tex, vissa säger 15 euro vissa säger 4 euro.
Bör man åka 11 pers eller bör vi dela upp oss i 2 grupper?
Kanske kommer upp mer frågor sedan och skriver dom i tråden isf, hade uppskattat seriösa och hjälpande svar.
Mvh Specima.

Glömde en av dom viktigaste frågorna, vad ska vi ungefär räkna med att allt går på sammanlagt? För en bra resa i en vecka.

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..