×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur blir det med mitt abonnemang?

Postat av yoyopro den 19 September 2014, 01:23
19 kommentarer · 3 130 träffar
Har comviq fastpris abonnemang och bindningstiden är 24 månader.

Min mormor står på abonnemanget.

Men nu till saken. Det är så att jag har spanat in en galaxy s5 som jag vill beställa.

Jag vet att om man köper en ny mobil så kan man förlänga abonnemanget och det är det jag tänker göra. Men saken är att jag har ett nano sim-kort och samsungen stödjer inte nano sim kort så comviq kommer att skicka ett nytt sim-kort, fast jag tänker behålla mitt nummer såklart!

Om jag nu får ett nytt sim kort för samsungen, vad kan jag då göra med nano sim kortet från iphonen? Är det bara att slänga den?

Jag vill ju bara förlänga abonnemanget och jag vill inte verkligen betala dubbla fakturor.

Nå, går det? Att jag beställer nya mobilen, samt får ett nytt sim-kort ( behåller numret dock ) och att jag förlänger abonnemanget. Jag vill inte att comviq ska tro att detta är en ny beställning så att jag får betala dubbla fakturor. Som sagt, det jag vill göra är att byta telefon, men att jag behåller numret och förlänger abonnemanget.

Jag hoppas att det går? Tack för all hjälp!
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..