Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Internet dampar

Postat av SpKStarcraft den 18 September 2014, 11:02
0 kommentarer · 296 träffar
Sup, satt och lirade då jag plötsligt diconnectar... Jag antar att internet slutat fungera så tabbar ut och kollar, men står att internet fungerar? Fattar ingenting och prövar byta låt på Spotify, det fungerar så jag tabbar upp och kollar men står fortfarande "attempting to reconnect" jag fattar 0 och öppnar en internet sida. Försöker gå in på Twitch men det fungerar inte.. försöker gå in på fragbite men det fungerar? Kan göra den här tråden tex. Prövar gå in på lite alla möjliga sidor och dessa är några av dem som inte fungerar, Twitch, Swefilmer, Travian.se etc. Samtidigt som Youtube Facebook osv fungerar.

Har prövat start om internet, datorn osv men problemet kvarstår.

Då jag högerklickar på internetknappen eller vad det nu är nere till höger och trcker på "felsök problem" så kommer detta upp "Din dator verkar vara rätt konfigurerad men enheten eller resursen (www.microsoft.com) svarar inte"

Någon som har en aning om vad det betyder och hur man löser det? help pls.
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..