×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Varför är vissa fientliga?

Postat av jag er gud den 9 September 2014, 17:43
6 kommentarer · 877 träffar
Hej, jag har tänkt på en sak!

Har begrundat en liten teori som jag, medan jag skriver, döper till "spindelnätkretsen" för att simplifiera mina tankar. (och för att ni ska kunna sprida vidare och göra min teori skitkänd skitlätt med namnet såklart).

I ALLA FALL.

Studera den här bilden: http://oi60.tinypic.com/15i8c2a.jpg

Varje blå prick ska illustrera en person, dvs alla är på något sätt anslutna med varandra. Man känner nån som har en kompis som man själv inte känner. Vi vill inte bli ovän med våra kompisar och därför undviker vi att hamna i konflikt med vår kompis kompis, eller hur? Hade varit rätt onödigt också va?

Eftersom vi vet att detta är sant så kan vi anta att hela världens befolkning egentligen är vänner.

Problemet som uppstår i min hjärna kan då illustreras med den här bilden: http://oi61.tinypic.com/k3m14l.jpg

De två röda jävlarna har blivit ovänner för att A kastade sten på B i ett snöbollskrig eller något. B blir såklart skitförbannad och skriker att As mamma är en hora. A tappar hakan och kastar fler stenar på B så han får sova över på lasarettet en hel vecka. Han får inte gå utanför lasarettets dörrar eftersom en sten hade kastats så hårt mot hans skalle att han måste ligga och återhämta sig. Dessvärre var hans pappa begravning just under den här veckan också, och eftersom han hade stått sin pappa väldigt nära så ville han såklart stå hos honom när..fan, kom lite off topic nu, sorry.

Poängen är att den där killen du var uppkäftig mot på krogen i lördags kan ha varit en kompis kompis kompis. Sprid lite mer glädje för fan! Tankar? Ursäkta att det blev lite flummigt, blev akut skitnödig mitt i allt så fick stressa igenom allt ses ska skita nu.

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..