Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag känner mej kränkt

Postat av FuzzyFrac den 4 September 2014, 22:24
40 kommentarer · 2 167 träffar
Jag känner mej kränkt för att jag är av det manliga könet, jag vet inte vad jag ska göra känns som att jag inte kan klara detta länge till. Mina lärare diskriminerar oss killar, säg att vi har en hemkunskaps lektion (jag går i 9an) då får alltid tjejerna gå tidigt för att läraren tror dem är klara med sina kök men vi killar vi får stanna kvar för att hon ska kolla igenom våra.

Tjejerna kan gå runt och slå/tafsa oss killar på rumpan men det bryr sig ingen om, om jag dock skulle gå och ta en tjej på rumpan då skulle jag fått anmälan för sexuella trakasserier och det skulle bli ett himla liv.

Sen blir det ju inte bättre över att F! kommer och ska trycka ner oss män. Vi kommer ju bara bli ännu mer kränkta än vi redan är. Dock så kan jag hålla med om att kvinnor ska ha samma lön som oss män men det ger ju ändå inte dem någon rätt att kränka oss bara för vi har det bättre ställt i ett samhälle som detta.

Så nu till frågan vad i helvete ska jag göra? Jag orkar inte med att tjejerna på skolan ska få nån specialbehandling bara för att dem är tjejer. Tack på förhand. :)

Känner du dej kränkt som kille?

207 personer har röstat

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..