Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Rädd för blonda svenska tjejer :S

Postat av Gyllenestrupen den 4 September 2014, 17:32
29 kommentarer · 3 755 träffar
Tjo.

Asså rädd o rädd är kanske inte rätt ord, men jag känner mig typ underlägsen när jag ser en blond svensk tjej på 170 som är sjukt snygg. Jag får för mig att hon inte ens skulle låta mig få titta eller prata med henne.

Grejen är att jag normalt sätt inte är en undergiven person alls. Men jag blir alltid knäpp när jag ser snygga, blonda svenska tjejer. För ser jag en snygg icke svensk tjej så tänker jag bara nice!

Typ när jag ser en sån tjej som har barn så tänker jag alltid asså vad fan är det för kille som har lyckats haffa henne?!

Någon här som känner likadant eller? Hur tar ni det hela?

Ni som har lite info om hur snygga blonda svenska tjejer är rent generellt eller hur dom är jämfört med andra tjejer, ja dela gärna med er.

Rent utseendemässigt så menar jag såna här tjejer -

http://trenshairsworld.com/wp-content/uploads/2014/08/picture-of-a-pretty-girl-with-blonde-hair-tumblr-a0p4bscg.jpg

Känner ni obehag kring snygga blonda svenska tjejer?

124 personer har röstat

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..