Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träning, komma i form, förlora fett

Postat av snuttefilten den 27 Augusti 2014, 21:32
16 kommentarer · 972 träffar
Hejsan!

Jag är 15 årig kille och känner att jag börjar gå upp i kilon och börjar få en hel del med kroppsfett på mage och på brösten.

Jag har haft en väldigt ohälsosam kost med typ godis varje dag, chips coola, skräpmat osv väldigt väldigt ofta.

Jag tränar för tillfället 3 gånger i veckan (handboll) och det är 2 timmars pass och då trycker jag på. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagarna och vill gärna ha bort detta fettet och gärna börja bygga lite muskler. (är förövrigt väldigt spinkig vid armar).

Har idag också bestämt mig att iaf sluta helt och ta en paus med allt onyttigt och inte småäta, snacks osv utan bara riktig husmanskost och nyttig mat.

Har också redan ett enklare ryggpass som jag gör eftersom jag har problem med min rygg (sne från datorsittande)

Därför behöver jag era svar till dessa frågor:
1. Vad ska jag undvika mest att äta?
2. Övningar för att förlora fett och hur länge/ofta jag ska göra dom. (tycker att löpning är kul)
Skriv gärna andra tips för ett sundare levnadsätt!

Tack alla, ni hjälper verkligen mig om ni kan komma med lite svar.

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..