Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snälla hjälp mig

Postat av Låst konto 278153 den 12 Augusti 2014, 22:43
40 kommentarer · 809 träffar
hej fragbite jag behöver hjälp.
Igår tyckte farsan att jag väsnades för mycket när jag spelade och då gick han in på mitt rum och sa till mig att jag skulle stänga av datorn och gå och lägga mig för annars ryker internet och då sa jag till honom "det gör det inte alls din jävla skit gubbe!!" då blev han förbannad och drog av sig tröjan och började brottas med mig och det gjorde rätt så ont när han klämde mig mellan sina stor armmuskler men det stora problemet är att han skilde sig för 10 år sedan och han har inte börjat träffa nåt nytt fruntimmer sen dess och han har stora aggressions problem och det där med att dra av sig tröjan fick mig att funderar lite på hans läggning och nu tror jag att aggressionerna är ett rop på förståelse från mig! Så ska jag sätta mig ner och prata med honom eller ska jag bara ignorera det faktum att han kanske är bög? och om jag nu pratar med honom och det kommer fram att han inte är bög då kanske han blir ledsen?

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..