Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Grannen är dum i huvudet

Postat av Övervakaren den 11 Augusti 2014, 22:34
52 kommentarer · 4 791 träffar
Behöver hjälp med vad fan man ska göra åt min granne.

Det är en ensam tjej på 20 år, men glasögon och som säkert aldrig sett en kuk i hela sitt liv. Det hon inte verkar fatta är att man inte kan sitta helt knäpptyst efter klockan 22 om man spelar dota i rankat.

Det finns isolering, men man hör om man skriker. Så sitter hon verkligen och VÄNTAR/LYSSNAR efter ljud, för det är det enda hennes jävla vardag består av utan att plugga och be till jesus. Börjar banka i golvet och borra (WTF) så fort jag gör ljud. Visst att det ska vara "tyst", men det är väl ingen jävla kyrkförsamling när man bor i studentlägenhet?

Bott här i 2 veckor och såklart får man en oskuld ovanför som kommit ner 2 gånger och plingat på och sagt att hon hör mig varje kväll när jag pratar. "Förlåt för att jag har ett liv" har jag sagt till henne fast i trevligare form och att jag skaq dämpa mig. Men ett skypesamtal senare där man dampar på någon rysk kukboeg så kommer hon ner och plingar på.

Vad ska man göra? Hur gör ni andra som gamear? Visst det kan tyckas vara mitt fel, men man måste väl förfan få leva. Hon är ALLTID hemma. Funderar på att kontakta hyresvärden och säga att hon spelar musik mitt i natten varje dag så hon blir vräkt, jag klarar inte av det här!!

Så hur gör ni andra gamers? Ska dra igång en dota nu!
Föregående tråd
Nästa tråd

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar