Knullade kebabrullen, är jag sjuk?
Hejsan fragbite. Härom dagen så köpte jag en kebabrulle och själva dealen jag gjorde med pizzerian från jag gav han pengar tills han gav mig rullen gick jätte bra. Sen när jag kom hem så kände jag direkt att det kliade i ostrullen, mitt tredje ben med andra ord. Men tänkte inte mer på det eftersom jag var så hungrig så jag tänkte att jag kunde lira lite skinnbanjo efter att jag ätit.
Har nu satt mig ner och är på väg att ta bort folien från rullen. Till min förvåning så fångar ögat rullen på en erotisk nivå och fantasin började flöda om vad jag skulle göra med den. Kebab, sallad och en massa sås får mig att tänka på en vagina. Testar först med ett finger för att se hur det känns, och det känns bra. Det är blött, trångt och liknar faktiskt en lite skevare fitta. Knäpper upp gylfen och knullar på kebabrullen som om det inte fanns en morgondag. Såsen blöter ner min schlong och det åker sallad åt alla håll. Efter ett tag tröttnar jag eftersom det längre inte fanns något motstånd, utan det var bara ett öppet hål. Sen slängde jag den och tänkte inte mer på det som precis hände.
Men nu i efterhand, har jag en överväldigande ångest som hemsöker mig efter jag knullade rullen. Det känns bara så helt fel och jag funderar på att söka mig till psyk.
Så vad säger ni på fragbite, är jag sjuk och har ni knullat någon maträtt?
"citat"§20 Diskussioner om invandring, invandrings- eller integrationspolitik är inte tillåtet.
På grund av en allt för ung målgrupp som till stor del är lättpåverkad av propaganda och snabb att bilda en uppfattning utan att kritisera fakta och påståenden tillåter vi inte diskussion om invandrarpolitik i forumet."Citat"