Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Fragbite Masters will be back
1

Intresseanmälan jobb

Postat av ChelseaTheBlues den 7 Augusti 2014, 23:21
23 kommentarer · 11 998 träffar
Jag har skrivit en intresseanmälan som jag tänkt lämna till Ica Maxi imorgon och undrar om ni kan ge tips eller respons på det jag har skrivit hittills. Jag känner mig inte riktigt klar med den men jag har just nu ingen aning om vad man kan skriva mer.

Intresseanmälan

Jag är en person som är öppen och positiv och har ett stort intresse att jobba inom handelsbranschen. Jag är flexibel och kan jobba med kassaarbete, packa upp och plocka varor eller lagerarbetare. Jag är motiverad och är lättlärd därför kan jag arbeta med flera eller olika arbetsuppgifter om det behövs. Det jag kan bidra med som anställd på Ica Maxi är att jag kommer arbeta med ett stort engagemang för att få kunderna nöjda genom bra kundbemötande och bra service oavsett om det gäller kassa arbete, plocka varor eller lagerarbetare. Jag söker jobb hos er på Ica Maxi eftersom jag är väldigt intresserad av företaget och jag kan vara en god tillgång för er. Jag som student vill göra något meningsfullt med min lediga tid och jobbar gärna heltid på vardagar och helger

Som person är jag social, noggrann, utåtriktad samt har jag lätt att ta in ny information och att lära mig nya saker och är van vid ett högt tempo. Jag trivs med att träffa nya människor, har lätt att samarbeta med folk och kan jobba i grupp men jag kan även jobba självständigt. Jag är stresstålig och gillar att ta mig an nya spännande utmaningar. Har god fysik och inga problem med tunga lyft, samt bra kunskaper i data. Körkort och tillgång till bil gör mig flexibel och kan pendla.

Med vänliga hälsningar
Namn Efternamn
Adress
Postnr Stad

Födelsedatum
Email
Telefon

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar