Tjena, nog är det fler än mig som har detta problem i den tropiska värmen. Som rubriken lyder blir det fanimej olidligt varmt i mitt rum när jag sitter vid datorn. Speciellt på kvällen/natten då jag tvingas ha stängd dörr för att folk ska kunna sova när jag sitter här och skriker.
Jag har en altandörr i mitt rum som jag brukar ha öppen, men det hjälper ju inte! + så kommer det in en hel djungel i rummet och man mister koncetrationen när man scopar me awp'n :(
Vad kör ni för tricks för inte löka sönder under nattgamingen? Länka gärna nån fläkt eller liknande
Med andra ord så är det en dödlig värme i Sverige, inte ens dessa små söta sandn*grer klarar av värmen :(
Jag har fönstret öppet i alla fall. Dödar alla jävla flugor, spindlar, fjärilar mm som kommer in.
#5 Blir ju ett projekt asså, du menar att man får göra nått rullgardinsliknande med myggnät dårå, dock så e ju värmen utanför minst lika varm.
Ibland ställer jag upp dörren helt och hållet så det blir skansen v2.0 här inne men inte nå kallare lyckas det bli :s
28 grader atm, vintern har sina fördelar.
men ont: en fläkt som blåser kalluft är att föredra. och inte en vanlig fläkt som bara blåser omkring värmen xD
Tänkte sticka iväg och köpa en idag nämligen, men inte vart/vad jag ska ha :>
Mor och far har en sådan fläkt och jag funderar snart på att "råka" få med den hem till mig efter ett besök ;P
snarare getingar och flugor
Har också en takfläkt men den blåser så mycket i ögonen att jag i princip bara använder den när jag lämnar rummet eller om värmen är extrem.
OnT; Tips är att lägga ett lakan på stolen om du har skinn :)
#19 Har inget fönster jag kan öppna tyvärr :( Har 2 STORA fönster som inte går att öppna, och en altandörr. Men som jag nämt tidigare blire ett jävla jagande på mygg och eventuella grodor
Sådär ser det ut, jag har min datorstol precis där, du ser en sladd och bordets början ^^
Bästa köpet på länge :D
den e bra
du får me fjärr kontroll till den också
Polarna lackar när jag snackar och den blåser mot mig XD
45F = 7C