×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Armstödet brast. så satans surt

Postat av Talangscout den 22 Juli 2014, 16:08
7 kommentarer · 3 362 träffar
Hej alla 30slakare!

För bara någon minut sedan satt jag och kollade någon random stream på twitch, när plötsligt högra armstödet brast av att jag lutade mig lite smått sittandes mot det. Skrivarna och halva undersidan av där man skrivar fast armstödet sitter kvar medans mitt trasiga armstöd nu fint ligger på mitt datorchassi väntandes på sitt framtida öde. Blir det inte soptunnan så blir det kanske en framtida födelsedagspresent till någon släkting eller kanske en schysst dekorationsdetalj etc..

Tillbaka till OT
Jag vädjar nu efter eran expertis kära vänner. Jag kan tänka mig att någon av er säkert har tips mm om var jag kan få tag på ett par schyssta armstöd så att jag återigen kan vila min högerarm samtidigt som jag pangar nåbs på cs etc.

Jag vet inte hur pass stora olikheter det finns i armstöds/kontorsstol-världen men den stolen jag har är denna "http://jysk.se/kontor/kontorsstolar/plus/kontorsstol-snertinge-svart-bla"

Och nej jag tänker inte köpa en ny kontorsstol eftersom jag bara haft denna i ca 2,5 månad.

_____________________
Kära hälsningar, Talangscout

Gött med armstöd på stolar?

44 personer har röstat

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..