Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Torka sig i röven ordentligt

Postat av LÅST KONTO 274463 den 16 Juli 2014, 00:30
55 kommentarer · 20 718 träffar
Jag har fått ett seriöst problem, det uppkom för några år sedan och jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra.
Det är såhär att jag har stora svårigheter med att torka mig röv ordentligt när jag skitit.
Det här är ingen trolltråd! Jag lovar, det här är skitjobbigt.
Är jag hård i magen är det lugnt. Men om bajset är det minsta löst verkar det som om jag aldrig får bort allt utan får torka i all evighet. Dessutom så kommer bajset överallt på papperet. Det känns nästan som om jag har ett rövhål stor som en handflata.

Jag särar alltid på mina skinkor när jag sätter mig på toaletten för att skinkorna inte ska komma i vägen.
Det låter kanske som att jag är väldigt fet, men jag har normal kroppsbyggnad och har normalvikt.
Jag har även rakat bort allt hår ur röven så bajset inte ska fastna där. Men det hjälper fan inte!
Ofta kommer det även skit på toaringen längst bak. Vete fan hur det hamnar där! Jag rör inte ens toaringen när jag torkar mig.
Jag får också nästan alltid skit på handen även om jag ser till att ha en stor pappersyta att torka mig med.

Jag tar alltid vatten på toapapperet eftersom om jag torkar mig med torrt papper så blir röven alldeles utsliten av allt torkande.
Är jag hemma har jag aldrig något annat alternativ än att duscha mig i röven efter jag skitit och torkat mig, annars får jag aldrig bort all skit.

Vågar inte skita på skolan för där kan man aldrig duscha efteråt. När jag ändå varit tvungen att göra det, har jag fått ta tvål och vatten i handen och tvätta röven efteråt. Men då blir det så jävla mycket skvättvatten på golvet så folk undrar säkert vad jag gjort där inne.

Och jag vill verkligen få ett slut på det här innan skolan börjar igen. Hur fan ska jag göra för att inte kleta ner allt när jag skiter? Seriöst, vad fan ska jag göra??? Hur torkar ni er som aldrig har såna här problem.
Ni som haft det här problemet, hur blev ni av med det.
Tacksam för hjälp.

Har ni haft det här problemet?

538 personer har röstat

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..