Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mår dåligt efter min mardröm

Postat av Övervakaren den 4 Juli 2014, 01:27
16 kommentarer · 978 träffar
Det börjar med att jag (jag är mig själv helt och hållet) står med en grupp personer i någon form av lagerrum. Känslan jag minns är att jag vill göra ett gott intryck och lyda dessa vuxna människor.

Vi har någon uppgift. Vi står vid en stor container fylld med någonting. De vuxna står och öser ner smör och salt av någon anledning, jag hjälper till att ge det till dem. De använder mycket av det, de ser sammanbitna och målmedvetna ut. Rummet vi är i avgränsas till en större del av byggnaden av en stor terminalport med lampor och grejer.

De berättar för mig att något kommer hända, och min uppgift är att pumpa på någon typ av kolv intill den stora porten. Jag uppfattar att det är något stort på gång och jag vill bara lyda.

Då och då kommer en grupp högst uppsatta män och gör kontrollrundor, kollar så allt går bra till. Då spelar alla oskyldiga, som ögontjänare. Jag tror att de gör något som inte är tillåtet. Sen går de igen.

Efter det kommer min pappa in, han är tydligen ledare för alla som är där. Stämningen blir konstig. Som att det är honom de väntar på. Han börjar kolla elledningarna i det stora utrymmet och märker att någon klippt en kabel, i samma stund som han inser det säger någon i gänget "du är här så jag rapporterar inte det". Som att de inte vill att kontrollgruppen ska veta men pappa är okej.

När han rör ledningen och luktar på fingrarna känner han en lukt av svavel. Då springer han in i det lilla rummet och någon skriker åt mig att pumpa på kolven jämte porten. Det är plötsligt stressas stämning, som om någon satt säkerheten ur spel. Porten stängs då jag börjar pumpa och jag håller tydligen uppe trycket så ingen kan öppna den.

Sen hör man skrik och det är bara jag och en annan som är utanför det lilla rummet, alla andra är längra bort. Pappa är själv i rummet. Killen jämte mig slänger sig i en bassäng med ämnen som jag då fattade som eldsäkra, jag inser att jag måste göra samma sak och slänger mig i bassängen. Strax efter blir det en stor explosion och allt blir tyst efter det.

När jag går ut är allt som vanligt. Folk kommer tillbaka och kontrollgruppen försöker reda ut kaoset. Med tiden så glöms situationen bort. Inget mer nämns.

Då inser jag att allting gick ut på att döda pappa som tydligen hade en mäktig position och folk ville bli av med honom. Det var jag som höll dörren stängd när explosionen gick av, och kroppen ligger i containern. Smöret och saltet gjorde tydligen så att ingen lukt spreds, de förberedde allting noga.

Kan fan inte somna om efter detta och mår hur dåligt som helst. Hur fan ska man komma över något sånt? Har ni haft liknande hemska drömmar?

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..