Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Koppla datorn till tvn bara blinkar...

Postat av Thornton den 2 Juli 2014, 21:47
0 kommentarer · 481 träffar
Som rubriken lyder har kopplat datorn till TVn och det är via en DVI adapter från datorn så det är alltså hdmi i dvi adaptern och sen hdmi in i tvn. Jag har kört med detta jätte länge och det har funkat helt ok, jag kunde inte justera skrivbordets storlek som jag ville dock så det var som en liten in zoomning. Den hade perfekt bild innan Geforce kom med sin nya drivrutin Experince eller vad det heter... Jag var o köpte en ny tv idag en Sharp 60" 3D Smart-LED-TV LC-60LE751E, och när jag försöker få över bilden från datorn till tvn så blinkar det hela tiden.. Hinner inte ens göra något. Jag har testat att utvidga skärmar klona och köra enskilt. Men lik förbaskat blinkar det bara. Och enda saken jag märkte som kan vara lite "bugg" var när man försöker välja formatet på tvn så väljer den 16:10 TV och när jag försöker ändra till 16:10 PC så verkar den vilja än dra tillbaka auto till 16:10 TV... Vet inte om det är datorn och tvn som bråkar om någon upplösning eller något som försöker tvinga upplösning men failar.

Jag har geforce gtx 580 om det nu är till någon hjälp?!

Help plz.

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..