Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köpte en fågel som dog dagen efter

Postat av Anvendarnamn(Username) den 28 Juni 2014, 14:59
11 kommentarer · 728 träffar
Hej!

Jo nu är det såhär att jag igår var och köpte en undulat från en Zoo-affär (Nämner inga namn eller sånt på affären) Så fick fågel nedpackad i en förpackning och började glatt traska mig hemåt till fågelburen jag hade förberett veckor innan jag köpt fågeln. Jag släpper lös fågeln i buren och han börjar genast flyga runt

och sen satte sig på spegeln jag hade i buren

Stod och kolla på den ett tag och en gjorde inte så mycket mer än att bara sitta och stirra på sin spegelbild så tänkte genast att det måste va nåt fabrikatsfel på fågeln, men skulle låta de gå nån dag och kolla igen imon. Så när jag vaknade dagen efter hittar jag fågeljäveln död på golvet i buren förbannad som fan började jag packa ner den igen i originalförpackningen och letade reda på kvittot. Så nu är frågan! Är det nån garanti på fågeln? kan jag lämna tillbaka den och få pengarna tillbaka för har ju kvitto och originalförpackningen kvar

Tacksam för svar!

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..