Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sjuk - Vad för sjukdom?

Postat av Sapr.radio den 12 Juni 2014, 06:17
3 kommentarer · 949 träffar
Hej alla 30 slakare, hoppas ni alla har det bra.

Jo såhär är det.. Har på senaste tid haft sömnproblem och vice verca...

iaf, haft hosta i ungefär 1 vecka och för två dagar sedan (Räkna inte från nu utan 03-12-14) kände jag mig jävligt hängig och somnade runt 23ish och vaknade runt 02 med feber. Tog alvedon och försökte somna om, igår (läs iförrgår) vart det bara värre och låg i sängen hela dagen, tog normal dos av alvedon, hostmedicin samt sömntablett på natten för att somna. Sov dock bara till 4 på morgonen, nu inatt och fram på morgonen har jag haft en otrolig svettning och hela tiden velat ha något att dricka. Svettas som en gris medans jag skriver detta och är hur pigg som helst (minus 10h sömn på 3 dagar) dock är hjärnan inte lika bright som vanligt.

Undrar helt enkelt om folket här har någon aning om vad som kan ha drabbat mig och om jag bör uppsöka sjukvård.

Medicinlista.
Alvedon
Nipaxon
zolpidem

Ber om ursäkt för särskrivningar eller felstavningar, är inte i mitt sinnes fulla bruk.

Tack på förhud.

faktura - autogiro eller pappersfaktura

5 personer har röstat

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..