Tjena tjena alla 30slakare!
Jag och ett par polare var ute med bilen en runda innan och lekte rundor lite, efter att vi burnat lite på en rondell så börja vi tänks efter om det var så jävla smart...
Nu till min fråga, någon som har koll på vad straffet för att burna på en rondell är?
Disk: är straffet för milt resp för hårt?
3-4 gånger låter inte så överdrivet, jag pissar nog ett par gånger fler än så under en arbetsdag
Sluta drick vatten = mindre piss = problem s0lved
Har dock inte så längre.
Kan de vara diabates?
Nej men seriöst. Diabetes.
Ok helt seriöst nu då så lär det inte vara något farligt. Kan också ha perioder av mycket pissande utan att dricka överdrivet mycket. Det här är det enda du märkt liksom? Att du pissar mycket? Inte trötthet eller något annat?
EDIT:
Efter att ha läst lite svar här så blir jag sjukligt förvånad över att många har diabetes?! vafan det ska man inte få vid eran ålder, ja ok jag vet inte er exakta ålder men antar att det är 15-25 som flest är här. Det är ju verkligen skrämmande utveckling, vafan har hänt?
Har diabetes i släkten så det är inte som att jag skämtar om hur roligt diabetes är förstår du väl. Det är roligt att säga till någon på internet att dom har fått någon sjukdom helt enkelt. Ta en chilltablett, knäpp på någon skön låt och ta't lugnt