1
Bet365 låst konto pga ålder
Postat av Davska den 10 April 2014, 23:56
52 kommentarer · 3 829 träffar
Nu var det så att jag skapade ett bet365 konto i mitt egna namn och adress och allt fast ändrade bara mitt födelseår från 1996 till 1995. Jag rörde aldrig kontot förrän någon vecka sen (fyllde 18 andra januari detta år) men jag skapade det som sagt innan jag var 18. När jag kontaktade supporten om att ändra till 1996 för att jag inte ville ha problem med vinster och sånt så sa hon att hon var tvungen att låsa kontot för att jag skapade det när jag var 17 år och att jag skulle maila dom en bild på någon ID-handling och har gjort det, det skulle ta upp till 48 timmar tills det skulle vara klart.
Nu till min fråga, tror ni dom kommer ''annullera'' som de så fint kallar det mina vinster eller kommer det inte vara några problem eftersom jag aldrig gjorde något som hade med pengar att göra på mitt konto innan jag var 18, fråga mig inte varför jag skapade kontot i början vet inte ens varför själv.
Nu till min fråga, tror ni dom kommer ''annullera'' som de så fint kallar det mina vinster eller kommer det inte vara några problem eftersom jag aldrig gjorde något som hade med pengar att göra på mitt konto innan jag var 18, fråga mig inte varför jag skapade kontot i början vet inte ens varför själv.