Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Proteinpulver / gainer

Postat av Arcthor den 20 Mars 2014, 17:37
41 kommentarer · 2 294 träffar
Jag äter relativt dåligt och får därmed inte i mig den näring jag behöver (antar jag). Jag är 17 år, 180cm lång och väger 60kg. För bara några månader sedan vägde jag 55kg så jag gör väl något rätt antar jag. Jag äter dock inte vissa köttyper och är halvt avskyr maten som serveras på skolan. Därför tänkte jag börja med någon form av proteinpulver eller gainer. Har dock ingen aning om sådant här, vet inte vad som är bäst eller vad jag skall använda. Kanske någon som skulle vilja hjälpa mig? Vill inte ha massa skit i som kreatin (hört att det inte är bra), utan ren protein och andra rena / otvivelaktiga ämnen.

Jag tränar 2-3 gånger i veckan på gym. Verkligen inget jätteseriöst och de flesta veckor blir det väl endast två gånger pga skolarbete.

Mitt mål som ni kanske förstått är att gå upp i vikt och komplementtera min kost. Spelar absolut inget roll hur det smakar, bara det inte är massa socker, fett eller annan onödig skit i. Tack så mycket fragbite <3
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..