Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

(Gym) Ont i underarm, ORSAK?!?!

Postat av JWester den 16 Mars 2014, 14:35
76 kommentarer · 10 029 träffar
Hej allesammans. Jag skulle behöva era åsikter om detta, har sökt på internet men svårt och hitta det exakta.

Det är ett problem jag har stött på som gäller min underarm, det är så att det gör ont när jag lyfter tunga vikter/träna biceps. Det började med att jag gymma för 2 veckor sedan, alltså riktigt seriös med bra kost osv. Den första veckan tränade jag alla dagar till söndag och vilade på måndagen och tisdagen, sedan fortsatte jag igen. Problemet uppstod alltså efter vilodagen, (måndagen-Tisdagen).

Lite svårt och förklara men jag hopps ngn har haft ett liknande problem och dela med sina erfarenheter kring detta. Det är i princip omöjligt och träna biceps nu utan att det inte ska göra ont, och känslan är ungefär som en blåmärke, ni kanske känner igen när man har en blåmärke och trycker man på det så känns det som något sorts ''hål'' i köttet eller att det blivit försvagad på området där det är blåmärke.

Jag håller i kanske 2-3 mjölkpaketer och det känns i underarmet att det är ''blåmärke'', kanske är det sena, eller benet men jag har ingen aning.

Har försökt och uppvärma riktigt mycket men det försvinner inte helt, kanske måste man vila i en hel vecka?

Hur som helst... Om ni vill jag ska beskriva något mer som jag inte kommit på så var vänligen o säg! Vill verkligen få bort detta problem då jag inte kan riktigt fortsätta med bicepsen nu.

/// tackar för seriösa svar :)

Mvh Jocke

76 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 76 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..