Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tandläkaren måste ha gett mig något konstigt.

Postat av jyyyyrgen den 27 Februari 2014, 00:43
21 kommentarer · 1 186 träffar
Ja hallå!
Var på besök hos tandläkaren för att göra en koll.
Allt gick bra och hade inga fel på mina tänder, däremot så sa hon under kollen "Jaha så det är här du lägger snusen, det ser man tydligt. Om du inte har några som helst tankar på att sluta så se till att du byter sida emellan åt.

Det var ingenting mer med det utan hon fortsatte med kollen.
När jag var klar så gick jag skölja min mun med vatten och så gav hon mig ett munskölj som skulle tydligen ta död på bakterier och all möjlig skit.

Jag tänkte "Fan va naaajs då" och sköljde min mun med skiten som smakade farmors egna piss.

När jag kom hem käkade jag, drack lite vatten och kände för en snus eftersom jag har en vana att alltid ta en snus efter en måltid.

Kände direkt att jag mådde illa och slängde den.
Kort därefter så tog jag mig en ny när jag skulle spela lite GO och hade inne den inte mer än 20 minuter innan jag började bli äcklad och varje snus nu så känner jag mig äcklad i munnen.

Då fick jag tanken om det kanske var munsköljet som har någon effekt på att man får en annan smak av tobaken och att hon gav mig den BARA för att jag skulle sluta snusa?
Vet någon om det finns något sådant?
Med tanke på att det finns skit för att sluta röka så borde det ju finnas för snus..

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..