Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstig sak som hänt

Postat av avain den 18 Februari 2014, 22:42
23 kommentarer · 937 träffar
Tja där..
Ska fatta mig kort hoppas ni förstår vad jag menar ingen direkt författare :)
Några dagar sen satt jag hos min kompis med hans flickvän och hennes bror.
Vi satt och pratade om livsmedel man kan bli tjock av..
Då sa jag att man kan bli tjock av att äta frukter då det innehåller socker.
Med lite sunt förnuft förstår man att man inte blir tjock av att äta 2 frukter om dagen.
Men äter du 10 kg per dag vilket inte är rimligt så går man upp i vikt och så är det.
Vi kom iallafall fram till att det är möjligt och då frågade min kompis flickvän mig om jag äter frukter då svarade jag nej då jag tyvärr inte gillar frukter.. då ställde jag samma fråga henne "du äter mycket frukter va?" hon svarade ja och vart tyst i hela lägenheten. Iallafall efter ett tag så gick jag hem.
3 dagar hade gått och jag hade försökt få tag i min kompis med inget svar....
Trodde nånting hade hänt, men efter dom 3 dagarna svarar han "Jag är sne och tycker det är sjukt elakt att kalla min flickvän tjock...
Då hade dom uppfattat min fråga till henne som att jag menade att hon var tjock..
Nu när jag tänker efter så kan man absolut tolka det så, men var absolut inte så jag menade..
Nu är hans flickvän fortfarande jätte arg/ledsen över det?
Och min kompis näst intill ignorerar mig, vad jag än säger tror han inte på.
Är det bara jag som tycker detta är lite överdrivet eller är det jag som gjort fel på nå vis? :S

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..