Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svenskaläraren är bög!

Postat av R1ghtRG den 17 Februari 2014, 23:22
26 kommentarer · 1 007 träffar
Hej FragBite!

Det har varigt ett tufft på svenskan den senaste tiden, Min svenskalärare är bög.
Men att han är bög är inte det skrämmande, låt mig berätta.

Jo det var på en normal svenskalektion och jag satt och skulle skriva klart min uppgift. När jag hade kommit till slutet så ställde han sig bakom mig och luta sina ben imot mig och vaggade lite, sedan så lutade han sig över min axel och sa med en hes ton: "Vad gör du?". Inget fel med det kanske vi tänker men det hemska var att han andades tungt och kollade inte på mitt papper, utan på mig. Jag svarade fort: "Jag skriver"
Han sa sedan okej, luta sig långsamt uppåt och gick till andra sidan av rummet och kollade på mig resten av lektionen. Han var också väldigt svettig... Och jag har fått reda på att han är bög för jag har hört att han har erkänt det och till och med har en pojkvän. Så FragBite vad ska jag göra för att inte få han nära mig igen?!
Kelp Plz! //Assarsjo.
Föregående tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..