Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mor kämpar emot mig

Postat av djibz elskarn den 3 Februari 2014, 21:00
83 kommentarer · 2 612 träffar
Älskar min mor mest av allt på denna jord. Däremot stör jag mig på äcklet något enormt nu för tiden..

Har nyligen berättat för henne att jag verkligen inte tänker sitta och råplugga mig till en massa äckliga A som betyg bara för att komma in på "bästa högskolan". Jag går i 2an på ekonomi och har officiellt gett upp skolan, tänker gå ut med E,D,C i de flesta ämnen, däremot tänker jag göra högskoleprovet för att senare i livet kanske plugga på någon högskola för att få ett ordentligt jobb, men bara Senare i livet.

Just nu är datorn och CS det enda jag tänker på, jag vill bli duktig på CS, kanske inte bäst i världen men jag vill under mitt liv kunna kolla tillbaka och tänka att jag levde när jag var ung. Jag har massor med kompisar som jag festar med men samtidigt som jag spelar CS seriöst de flesta kvällar.

Nu kommer vi till den delen som är att jag inte ens kan utöva denna e-sporten, min morsa anser att jag är uppe för länge på kvällarna och spelar för mycket, så därför har hon nu stängt av modemet som är i hennes rum. Jag får alltså inte spela på vardagar, jag får bara sitta och plugga. Vill bara flytta men har ingenstans att dra+har ingen inkomst.

Vad ska jag göra? Har ju berättat som det är att jag inte tänker sitta och plugga vartenda dag, att jag vill kunna spela dataspel på vardagar också.. Hon kan fan inte styra över mig på detta sättet, även om jag bor hos henne ska hon inte kunna styra över min framtid.

Skönt att få skriva av mig lite.

Lät era föräldrar er skita i plugget?

244 personer har röstat

83 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 83 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..