Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Panikångest av alkohol?

Postat av Tebby den 30 Januari 2014, 19:09
33 kommentarer · 9 672 träffar
Hallå där!

Jag har gjort en tråd förut om hur jag kände overklighetskänslor förut. Nu vet jag varför. Det kommer när jag dricker alkohol och det spelar ingen roll om det är 7-8 cider eller om det är sprit.
Nu äre så att jag har sån fet ångest och jag VET att den kommer sitta i i upp till 2 veckor. Sista gången (innan denna) jag drack var någon gång i november, då bara lite chillkrök med ett par polare o blev inte direkt stupfull. Denna gången jag drack var för en vecka sedan o jag har en ångest från helvetet. Gjorde ingenting dumt enligt mina kompisar men har en minneslucka från en stund av krogbesöket.

Nu har jag fet ångest över allting i princip. Kan inte koncentrera mig för fem öre och är allmänt "rädd". Känns som jag typ sitter o bara yrar, fast jag egentligen bara sitter helt stilla. Det är alltså inte bara en vanlig bakisnoja utan det här har suttit i i en vecka.

Ursäkta mig för konstig o kanske osammanhängande text men någon kanske har/har haft liknande problem. Vad gjorde ni åt det?

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..