Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan man lita på sin polare igen?

Postat av Cutechinslol den 23 Januari 2014, 12:22
11 kommentarer · 644 träffar
Wall of text-
Jag är femton år gammal, jag hade en kompis som gått i min klass sedan sexårs, alltså i snart 10 år, vi kan kalla honom Adam. Jag har under de senaste tre åren pratat med honom om precis allt, han vet allt om mig, men under det senaste halvåret ungefär så har allt bara spårat totalt.

Jag hittade en kille i en helt annan plats av Sverige, som ingen härifrån tyckte om, jag gjorde slut med honom för ett tag sen, och min kompisar har pratat om honom som ett "Psykfall" och liknande. Adam övertalade mig till att göra slut med honom för att han har gjort vissa saker som man kanske inte ska göra mot sin tjej.

Efter det så skrev en kompis till oss från Nederländerna som vet att jag pratar mycket om mitt liv med min Adam till honom och frågade, på skämt "varför styr du över hennes liv?" och då trodde han att jag hade sagt att jag tycker att han gör det, och så sa han till alla att allt jag gör är för att få attention osv, vilket inte är sant.

Jag har aldrig tyckt om mitt utseende över huvud taget, jag lider av tvångstankar, ätstörningar och BDD, och rent spontant så känner jag att hitta på såna saker för uppmärksamhet är relativt jätteonödigt. Adam är en väldigt tvåsidig människa, antingen är han svinglad, elller så är han jättearg, vilket gör det svårt att få honom att förstå vissa saker.

I alla fall, efter att han sagt att jag bara gör allt för attention, försökte han bli vän med mig igen, och jag sa att jag inte ville det, jag hade haft en crush på honom i kanske 3 år, så efter det sveket så ville jag verkligen bara släppa honom. Då skickar han ett jättelångt meddelande om att han älskar mig och att han trodde att jag sagt att jag tyckte han styrde mitt liv osv. Jag valde att förlåta honom. Sen så började han och våran nederländare bråka, och då visar han mig saker Adam skrivit om mig sen vi blev vänner igen. Han har varit snäll mot mig in person men sedan suttit och sagt att jag är en hora, att jag är ful, och att jag är en attention whore. Jag vet inte riktigt om jag har någon större lust att lita på honom igen efter allt.

Jag tyckte om honom väldigt mycket och jag vet inte vad jag ska göra, ville mest bara skriva allt som jag tycker det är. Förlåt om jag är otydlig med vad jag skriver, om du inte förstår så är det bara och fråga, om du nu bryr dig, haha.
Styckeindelningen är helt åt helvete och det är jag medveten om, är dock kass på allt som har med stavning, grammatik, och styckeindelning. Förhoppningsvis fungerar det att läsa i alla fall.
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..