0
Snilleblixt trackar min tjej på twitter!
Postat av Tille ♥ den 16 Januari 2014, 20:49
18 kommentarer · 970 träffar
FIck en snilleblixt / @snilleblixten, replyade min bruds status på Twitter. Hon skrev nåt i stil med att ibland kände hon att hon behövde ett big bang och reinkarnation för hela mänskligheten för att få rätt på saker, vanlig emo-brud-mens-post. Då börjar han direkt snacka om att Big Bang inte finns och att "Gud inte skulle skapa mänskligheten genom en explosion, då är det ju kaos" eller nåt.
Min fråga till er, vad är detta för snubbe? Får han någon kick utav det här. Och om du ser tråden själv Snilleblixt, eller vad du nu har för namn på forumet. Vad fick dig att bli medlem och aktiv här på fragbite? Är du medlem på alla andra forum också? Gör du nåt annat aktivt arbete än bara skriva på forum för att förmedla ditt ord? Är du medlem i någon kyrka?
Vad gör han med sitt liv? Ärligt, har han något vettigt jobb? Hur gammal kan snubben vara?
Min fråga till er, vad är detta för snubbe? Får han någon kick utav det här. Och om du ser tråden själv Snilleblixt, eller vad du nu har för namn på forumet. Vad fick dig att bli medlem och aktiv här på fragbite? Är du medlem på alla andra forum också? Gör du nåt annat aktivt arbete än bara skriva på forum för att förmedla ditt ord? Är du medlem i någon kyrka?
Vad gör han med sitt liv? Ärligt, har han något vettigt jobb? Hur gammal kan snubben vara?
Vad tycker du om Snilleblixten?
64 personer har röstat