Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Borde jag köpa Iphone5s?

Postat av jAms den 8 Januari 2014, 01:20
18 kommentarer · 529 träffar
Tjenare!

Jag har ett litet problem just nu, och det är att jag har funderar på att skaffa en ny mobil eftersom min nuvarande mobil (Sony xperia z) har börjat lagga och vart allmänt seg och den har nu förtiden också börjat bugga sig, vilket är relativt jobbigt och irriterande. Som t.ex. Ibland när jag tittar på Youtube så är den väldigt seg på att buffra upp videon (Det är inte mitt internet som är slö), samma sak när jag ska in på hemsidor. Telefonen börjar känna sig väldigt buggig och slö för varje dag som går. Mobilen är skaffad sen förra sommarn.

-Jag har tittat på Iphone5s, skulle det var något att kunna skaffa sig tycker ni? om inte, kan ni rekommendera någon annan mobil till mig då?

Om det skulle vart till någon hjälp så brukar jag skriva mycket på mobilen det kan vara allt från SMS till en hel uppsats på mobilen. Musik, Youtube, Sociala media, Business, Fakta, Filmer, Bilder, skolarbete är dem saker jag gör regelbundet på mobilen.

Har du en Iphone?

25 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar