Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skita i att gå till jobbet

Postat av Låst Konto 278665 den 23 December 2013, 11:44
52 kommentarer · 5 870 träffar
Hej

Jag jobbar på ett riktigt skitjobb så om jag får sparken för det här så bryr jag mig inte ett skvatt. Jag jobbar som diskare åt tre resturanger och får göra all skitgöra. Spelar ingen roll om det är hög lön det är skitgöra och man känner sig utnyttjad och smutsig. Idag på min lediga dag så ringde chefen in mig och sa att jag skulle jobba idag kul för jag hade tvätt och andra grejer som jag ska göra. Han sa att han hade sagt att jag skulle jobba idag men jag har inget minne av det och jag bryr mig inte heller. Jag behöver fucking ledigt. Jag ljög om att jag skulle åka upp och träffa släkt idag men då sa han att det fick jag skita i och komma och jobba istället. Vafan liksom jag blir så förbannad en jävla diskare jo dom kan man utnyttja. Aja jag skiter iallafall att gå till jobbet för jag tänker fan inte stå 8 timmar och diska röven av mig när jag har andra bättre saker för mig. Vad är konsekvenserna för detta tror ni?

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..