Postat av S8aN den 16 December 2013, 11:56 16 kommentarer · 2 775 träffar
Tjenare grabbar! Nu är det så att jag är extremt hungrig men extremt fattig. Ska till Ica och köpa något att äta, behöver dock tips på något mättande som ryms i min budget på 6 kronor! Tack!
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Människor. Efterblivna idioter som fallit offer för makten. Denna typ är mind control som vi ser framför oss. Man matar folket med massa "roligt" skit för att dom inte ska tänka på problematik runt om en, ett fjantigt skratt får en att känna sig lugn, trygg och allt i ens omgivning är okej.
Jag vet inte vem denna lilla killen är men han gör det medlemmarna i industrin gör också. Detta bevisar bara hur denna världen är helt fuck't up seriöst. Folk slösar bort så mycket tid på idioti medans denna världen styrs av psykopater.
Jag hade förstått 100% om snubben var extremt snygg för de går alla brudar igång på. Han ser ju övre medel ut men inget speciellt o de gör mig lite förvånad faktiskt. props till grabb1 dock
Det är väl hans utseende och timing som gjort honom så stor.
Av någon anledning tycker dagens barn/ungdomar att musical.ly är coolt och han var nog rätt snabbt en av de största där.
Allting byggs sedan på med fler skrikande småtjejer, avundsjuka småkillar och sedan de äldre som kollar in killen för att de undrar hur han kan ha blivit så stor som han är. Finns säkert 100 000 likadana trådar som den du skapat här idag.
Att sedan använda så många följare för att tjäna pengar är inte svårt då de får erbjudanden från höger och vänster om att göra promotions m.m.
Världen fungerar inte riktigt på det sättet att de som uträttar mest blir mest populära utan nu handlar allt om att synas och det har lille Jacob lyckats med.
Folk hatar ju Kardashians också för att de inte kan något speciellt men ser man egentligen över hur de arbetar så inser man att de bara tagit marknadsföring till nästa nivå.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Jag vet inte vem denna lilla killen är men han gör det medlemmarna i industrin gör också. Detta bevisar bara hur denna världen är helt fuck't up seriöst. Folk slösar bort så mycket tid på idioti medans denna världen styrs av psykopater.
Av någon anledning tycker dagens barn/ungdomar att musical.ly är coolt och han var nog rätt snabbt en av de största där.
Allting byggs sedan på med fler skrikande småtjejer, avundsjuka småkillar och sedan de äldre som kollar in killen för att de undrar hur han kan ha blivit så stor som han är. Finns säkert 100 000 likadana trådar som den du skapat här idag.
Att sedan använda så många följare för att tjäna pengar är inte svårt då de får erbjudanden från höger och vänster om att göra promotions m.m.
Världen fungerar inte riktigt på det sättet att de som uträttar mest blir mest populära utan nu handlar allt om att synas och det har lille Jacob lyckats med.
Folk hatar ju Kardashians också för att de inte kan något speciellt men ser man egentligen över hur de arbetar så inser man att de bara tagit marknadsföring till nästa nivå.
#2 Vem röstar du på Trump lr clinton?
#3 insidan är viktigast.
#4 Tonårstjejer gör snorungar till miljonärer ^^
#5 kolla länken då.
#8 Vill du inte vara med o förändra saker? hihihi
#11 vad hade du gjort ifall du var en pöjk i tonåren?