Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har gjort bort mig så in i helvete...

Postat av Övervakaren den 12 December 2013, 20:55
14 kommentarer · 3 015 träffar
Satt på mitt rum på övervåningen medan hela familjen satt i vardagsrummet precis under mitt rum och kollade tv innan. Jag har nyckel till min dörr så jag brukar ninja-runka lite då och då. Fyfan, vill bara spola tillbaka tiden ni kanske kan gissa vad som hände.

Satt och försökte vara så tyst som möjligt med headset på, gjorde det ganska snabbt. Jag borde fattat men jag tyckte i alla fall att volymen var så jävla låg så jag drog upp max på hörlurarna men det blev inte mycket bättre så jag runkade på och när jag var klar tog jag av mig headsetet och det var då jag insåg att jag gjort bort mig för alltid. Volymen hörs fortfarande, nu högre då den har varit i datorhögtalarna hela tiden.

Det var inte som att det var tvekan om de hörde eller inte, det var svinhögt och han i filmen blev tagen hårt i röven och skrek typ "AAAAAA YOU'RE SO BIG". Sitter inlåst på rummet nu och gråtit i förtvivlan mer eller mindre. Detta hände för 20 minuter sen och jag har inte vågat gå ner, hur fan ska jag våga gå ut ur mitt rum? Kommer aldrig kunna se dem i ögonen igen...
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar