Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur jävla svårt ska det vara med kall öl i Sverige?

Postat av Raoul Duke den 11 December 2013, 18:31
14 kommentarer · 1 917 träffar
Hallå gubbar!

Vill höra vad ni har att komma med angående att det inte finns nån kall pilsner på Systembolaget. Det är väl max en handfull länder i världen som inte säljer alkohol i vanliga matvarubutiker. Vi är väl det enda landet i hela Europa som man inte kan köpa sig en kall jävla pilsner att dricka när man behagar.

Vad är de för jävla stil. Visst, ilandsproblem så det skriker om det. Och det är ju så av en anledning. Men fyfan så löjligt och näst intill kränkande. Att staten har monopol på att sälja alkohol och sen vägra kyla ölen, bara för att folk inte ska dricka den direkt efter man gått ut ur affären.

Dra åt helvete säger jag bara.

Nu kommer ni säga "drick ölen varm då" eller "gå till en restaurang/pub/krog"

Men har ni smakat en varm öl eller? Det smakar fitta. Och tänk om man inte har en pub i närheten då?! Och alla restauranger/pizzerior och liknande säljer inte alltid starköl. Jag vill gå in på Ica, 7 eleven eller Muhammeds korv och elektronik och köpa mig en go öl för en tia. Och alla restauranger/pizzerior och liknande säljer inte alltid starköl.

Så vad tycker ni om detta?

MER (kall) ÖL ÅT SVENSKA FOLKET!!

BARA VARM ÖL I SVERIGE ÄR

172 personer har röstat

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..