Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Var detta drygt/onödigt?

Postat av Asiatkonungen den 4 December 2013, 22:13
112 kommentarer · 1 569 träffar
Jo, tja fragbite. Jag behöver hjälp med en grej, antigen så överreagerar jag eller så har jag rätt.

Jo idag hade vi mattelektion, vi har bytt lärare från förra året, så vi fick prata om vad som var bra med matten vi har nu och vad som var dåligt (t.ex det är bra för att det är långa genomgångar och det är dåligt för att vi är så många i klassen så alla kan inte få hjälp alltid.) Så jag säger

Jag: DET ÄR JÄVLIGT BRA ATT VI FICK EN NY MATTELÄRARE.

Vår förra mattelärare och jag kom inte så bra överens, hon var riktigt dålig enligt mig och fler personer i min klass.
Då kläcker sig en av mina tjejvänner (ja, jag skriver tjejvän eftersom att killar har lite vett att inte säga sådant här)

Hon: Bara för att DU fick dåligt betyg!!

Hon ropar det så våran lärare hör, och hela klassen. Jag tycker detta är extremt pinsamt så jag blir tyst. Sedan ska vi berätta om vad som är dåligt, så jag känner att nu jävlar ska jag säga en grej.

Jag: Det är dåligt att vi inte fick en ny mattelärare tidigare!
Hon: Aa bara för att du fick bara E (G).

Sedan så gömmer hon sig för att inte få ögonkontakt med mig. Så jag blir extremt arg på dom, för ifall jag säger mina betyg till dom i förtroende för att idioterna inte ska gå o säga det till alla så tror man fan att man kan lita på dom.

Så nu för ett tag sen skrev hon på facebook:

Runt Halv sju: Hallå Elliot kan du säga varför du är arg på mig?

Fan tror hon? Idiotjävel

Runt 9: Varför kan du inte bara säga?
Hallå? Det hjälper ingenting att inte svara!
Otacksamt :)
Ae ditt val hahah hejdå!
Hahha erkänn det är för det på mattelektionen?

Jag svarar ju självklart inte, då jag är sjukt irriterad, och nu när jag skulle titta vad hon skrev så ser jag att hon tog bort mig från facebook (wtf? tror hon jag blir ledsen?).

Så jag har inte svarat henne varför jag är arg, men jag tycker att det är rätt så uppenbart. Tycker ni att jag överreagerar eller att det är väldigt onödigt av henne?
Uppdatering skriven 5 December 2013, 14:00
Har ignorerat henne hela dagen nu, bara tittat lite på hennes rumpa och så men hon har inte märkt det. Hon låtsat som ingenting har hänt, hon är helt som vanligt mot andra o så

112 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 112 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..