Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klump i halsen?

Postat av AliceInVideoland den 2 December 2013, 13:46
49 kommentarer · 6 665 träffar
Tjenare Fragbite!

Som rubriken lyder så undrar jag en sak om det här temat "Klump i halsen"

Det är såhär att jag sen 4 dagar tillbaka har fått den här känslan om att det sitter något i min hals. Som om jag har svalt en bit valnöt och nu kommer den inte därifrån. Den så kallade klumpen ligger precis lite längre ner under adamsäpplet och är väldigt obehagligt.

Jag har varit på sjukhuset och gjort sån här "öron-näsa-hals" undersökning och fått kamera nerkörd i halsen via näsan. Dom kollade noga och jag fick det bekräftat att det såg mycket bra ut. Har även tagit blodprov och det visade positiva resultat.

Jag har googlat runt mycket och hittat massa svar som att det kan bero på oro, ångest, depression, stress och skit. Sen finns det vissa som skriver "cancer i strupen" men jag vet redan att jag inte har det.

Nu till min fråga, är det NÅGON här som har haft samma känsla som jag? Vad gjorde du/ni för att det skulle försvinna. Det finns andningsmetoder och skit som jag inte följer. Själv så tänker man inte mycket på det och då brukar det försvinna helt och hållet. Men det vore kul o veta ifall någon annan haft det och vad du/ni gjorde åt det.
Föregående tråd
Nästa tråd

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..