1
Kompisar som aldrig börjar skriva
Postat av Asiatkonungen den 1 December 2013, 21:26
12 kommentarer · 611 träffar
Har ni kompisar som aldrig börjar skriva med er? T.ex facebook, sms. Jag har några, det är mest tjejer som är så.. så ska dom vänta i 5 min o svara också, fan äre mä dom liksom? Dom skriver blabla du är en av mina bästa kompisar men sedan när man skriver med dom såhär: vad händer då? :) så får man fan bara som svar: inget.
Hur fan kan dom tycka att vi är så bra vänner om dom ska hålla på sådär, 5 min att svara, dom börjar aldrig skriva o så får man korta svar?????????
Har ni också så?
Hur fan kan dom tycka att vi är så bra vänner om dom ska hålla på sådär, 5 min att svara, dom börjar aldrig skriva o så får man korta svar?????????
Har ni också så?
Uppdatering skriven 1 December 2013, 21:34
Ska inte skriva något till några av mina tjejkompisar från och med nu tills att dom börjar skriva först med mig, tror att jag inom någon vecka kommer få ett meddelande på facebook med något i den här stilen: Alltså ******* har jag gjort något fel? Är du arg på mig?
Ska även inte prata med dom i skolan heller för den delen, haha kommer inte ha några vänner kvar snart
Ska även inte prata med dom i skolan heller för den delen, haha kommer inte ha några vänner kvar snart