Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag trivs inte i klassen

Postat av Buffalo Bill. den 21 November 2013, 19:01
38 kommentarer · 1 078 träffar
Jag är sjutton år och går i ettan på gymnasiet. Jag går det industritekniska programmet och det funkar bra, förutom faktumet att jag känner att jag inte riktigt trivs i klassen. Sammanlagt så är vi sexton stycken, parallellt med fordonsprogrammet. De flesta i min klass är väldigt omogna, de luktar rök och är stökiga under lektionerna. Alltså de pratar väldigt mycket och är högljudda, samt uppkäftiga mot lärarna som är tvungna att säga till dem gång på gång. Som ni kanske förstått så ärr jag väldigt ljudkänslig och jag känner att jag inte riktigt kan få den studiero jag behöver för att arbeta effektivt, vilket har lett till att jag ibland stannat hemma för att plugga istället för att sitta i klassrummet. Jag har inte några som helst problem med studerandet, men jag har börjat få en del varningar p.g.a av min frånvaro och jag känner att något behöver göras. Det är enbart i klassrummet som jag blir störd lätt, men annars så är det ingen fara när vi t.ex. sitter i uppehållsrummet.

Frågan är, kan jag på något sätt få sitta i ett enskilt klassrum och arbeta, eller kanske till och med sitta hemma med en förälder som ser till att jag gör det jag ska? Min mamma är arbetslös för tillfället så jag tror att hon kan vaka lite över mig. Jag skulle även uppskatta om någon som har varit i en liknande situation kan berätta hur ni tog tag i det hela och hur ni löste det. Tack på förhand!

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..