Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Diskussion om händer med en väninna

Postat av Galaxhjalte den 19 November 2013, 04:57
13 kommentarer · 539 träffar
Greetings my fellow fragbiters, long time no see!

Har i skrivande stund en diskussion med en väninna om händer. Det ena leder till det andra och fick veta att hon tänder på män som kan hantera ett tangentbord 1337 style. Själv har jag ett personbästa på ca 100 ord @ http://10fastfingers.com

Skrev att jag var fascinerad av det hela att man kan bli sexuellt upphetsad av knapptryckningar, för en annan är det liksom inte speciellt på något vis!

Citerar: "Det är aldrig någon som förstår mig, men det här är verkligen någonting som jag är sjukt fascinerad av. Att se en kille spela datorspel eller tvspel kan vara bland det sexigaste jag vet."

Vad säger ni gamers, låter detta som en kvinna för er? Diskutera fenomenet händer och hur de påverkar er sexuellt, har ni några egna erfarenheter gällande handfetisch?

PS. Diskussionen slutar med, citerar: "Jag ska duscha nu. Behöver kyla ned mig."

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..