Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Finns ingen mening med livet

Postat av Låst Konto 278665 den 6 November 2013, 20:36
11 kommentarer · 533 träffar
Hej

Är en kille på 23 år som varit suicidal/deprimerad sedan jag var 19 år. I nuläget så finner jag ingen som helst mening med nåt. Man vaknar äter frukost cyklar iväg och jobbar kommer hem vid 8 på kvällen äter runkar kollar på tv går och lägger sig. Livet känns som en repetitiv cykel. Jag har fått en väldigt nonchalant attityd orkar inte bry mig om nånting längre. Varenda dag känns som den förra. Jag har inga som helst framtidsdrömmar. Jag jobbar som diskare/städare på burger king. Där det är jag som får ta hand om all skitgöra disken gå ut och plocka bord,torka bord, gå ner med sopor, ta in disk i 8 timmar. Jag känner att jag håller på att slösa bort mitt liv. För jag har egentligen drömmar om att starta ett band och slå igenom. Känns som att jag inte längre kan tänka. Alltså det kännns som jag är vid liv men jag lever liksom inte. Hjälp mig vad bör jag göra?

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..