Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"My acceptance"

Postat av -HawK- den 19 Oktober 2013, 02:54
32 kommentarer · 1 026 träffar
tjena fragbite söker bara lite snabba och kloka råd från er. Nu när jag vaknade kl 02:10 låg jag kvar och mediterade lite om mitt liv, kom på tanken youtube och allt jag kämpat med för gå upp i vikt. Så kom på en liten idè. Tänkte skriva ner allt jag varit med om med min tumör och cancer och mina snart 10 år hos sjukhuset för få hjälp om att gå upp i vikt och alla metoder jag testat för öka något ynka kilo utan framgång. Sen låg jag och tänkte hmm varför bara skriva en text? Når ju inte ut lika effektivt med de så funderar på att när ja skrivit ner allt att jag sätter på webcam visar hur smal jag är,vikt längd osv. Sedan lägga ut detta så kallade klipp om mitt liv på youtube och sedan aktivera mitt facebook account och länka ut det där också. Så vill gärna ha lite förslag hur ska ja få folk att verkligen kolla på det? Jag kommer ju inte sitta och edita klippet liksom det vill ja ju inte eftersom jag vill folket som tittar på de ska ta de så seriöst som möjligt kommer även prata bara på engelska för att verkligen nå ut till världen.

Det som oroar mig lite är ju vad alla vänner och familj ska säga? t.ex "är du självmordsbenägen?" "söker du bara uppmärksamhet?" "behöver du psykolog?" osv men det ända jag söker är att försöka få klippet att bli så stort som möjligt så min pappa och mamma verkligen kan sätta sig in i min situation och förstå hur svårt jag har det! För min familj förstår verkligen inte hur svårt jag har de mamma i stort sätt säger det är mitt fel att ja är fullt frisk, pappa förstår inte men försöker alltid göra mig på gott humör på alla sätt och göra så god mat han bara kan vilket hjälpt mycket men ändå inget.

Så fragbite jag är nyvaken sliten ont i magen så ursäkta alla stavfel men hoppas ni kan komma med några förslag hur ja ska bära mig åt för nå ut med klippet jag kommer fixa iordning nu under natten!
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..