få bort finne på ett par timmar?
Tja boys!
Jag har lite problem . Jag har inga finnar i vanliga fall men JUST ikväll när jag har en tjej som kommer över till mig så dyker en jävel upp. Det är andra gången vi ses, första gången var riktigt trevligt och då blev det återträff och den är alltså ikväll.
Självklart får jag en finne som sitter jävligt jobbigt till, gjorde dessutom misstaget att reta upp den en del så nu är den jävligt stor. Har för mig jag sett en reklam på tv om något medel man kan smeta på en finne så ska den försvinna rätt fort.
Jag söker alltså inga långtgående behandlingar eller så nu för jag har ingen akne, utan det handlar om _EN_ finne som jag vill ha bort till ikväll. ÄR DETTA MÖJLIGT?
barn...
Smink på den är sista utvägen.
clearasil pads, funkar satan
Ta sen ansiktsvatten, någon rengöringsvätska med alkohol i typ, eller liknande alltså. Sen håller du mot där du tröck och låter det sen torka in!
Efter någon timme när det inte längre finns någon sårvätska kvar och huden har återhämtat sig kan du ta Zinkpasta och låta ett lager ligga över tills innan du ska träffa henne så tvättar du av den med ljummet vatten och tar lite ansiktsvatten på sedan för att försäkra dig om att det inte finns några bakterier kvar.
Haha ja jag är rutinerad.
Typ som #9. Tack för den, tyvärr har jag inget ansiktsvatten eller nåt sånt.. Jag läste iaf att man kunde smeta lite tandkräm på så jag körde det nu. :)
http://www.farbstifte.net/images/Skalpell.jpg?osCsid=17a79fbb63f258b01aba5ae6af1adee8
Skulle inte ta det för vana dock, har ju hört att man kan få Tornving-ärr av det
Men pröva med att klämma den, tvätta och håll ett papper som kompress ett par minuter.
ONT: Tandkräm
2, torka
3, Sax klipp bort hud
4, plåster