Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbitares gymresultat?

Postat av Gyllenestrupen den 13 Oktober 2013, 14:10
74 kommentarer · 2 022 träffar
Hello.

Jag har alltid sett många trådar angående om mat, gym och fitness här på fragbite. Det handlar antingen om folk som inte vet inte skit eller folk som kan allt.

Något jag aldrig har sett är några resultat. Då det är ett känt faktum att ca 80% som börjar att gymma slutar efter 2 månader så skulle jag förstå att många här tillhör den skaran.

Jag stör mig något enormt på detta. Folk vill ha värsta scheman upplagda efter första gången på gymmet, dom vill också veta exakt vad som ska äta. Jag har alltid sagt och kommer alltid att säga, efter 2 månader aktivt gymmande så kan du börja planera lite mer seriöst. Under tiden så kör 3 pass i veckan=hela kroppen samt ät nyttigt, behöver ej hålla på o räkna kalorier o skit.

Så finns det folk på fragbite som har verkligen synliga gymresultat? Eller tillhör ni dom som slutar inom 2 månader?

74 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 74 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..