Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Systemet, Människorna & Skriflärda, lurar och bedrar!

Postat av Tinakenkätyttö den 5 Oktober 2013, 02:38
9 kommentarer · 598 träffar
Hejsan, Kan säga direkt att jag inte har gått så mycket i skolan, lite knackigt redan från årskurs 3, och slutade gå till skolan helt ibörjan av sjuan. Men inte det jag vill prata om just nu, utan jag har läst & studerat allt mellan himmel o jord, och fått mer och mer svar och bevis på det jag nu ska ta upp.

Jag är 110% säker på att systemet är uppbyggt på att lura, bedra (människor) på livet & pengar.

Jag såg en flashback tråd om just detta. Men den var ganska gammal, och jag hann inte delta i den.. Så tänkte kolla om det finns nått intresse om detta här på fragbite (vet att det är mycket folk som fortfarande går i skolan och kanske inte har så mycket livserfarenhet som jag har) men vet också att det finns vettigt folk här också, just för internet är det bästa sättet att lära sig något på. (skolan försöker bara lura dig)

Skrev också en liten text av en låt, fast gjorde om det i mina budskap och ord (till en viss del)
texten;

Läs detta om du inte vill vara fattig nå mer, och faktiskt kanske lära dig något vettigt ist.

Läs på och bli smart, du får användning för din kunskap, så dom inte kan lura dig, för dom försöker och lura dig.
Lär dig tänka klart, det kommer snart vara uppenbart att dom försöker och lura dig.
Läs och se hur du blir bedragen och varför, läs och se varför det är som det är och folk dör.
Läs om sverige skapat rashygien och hur det varit för.. Så fuck Carl Von Linné och Selma Lagerlöv.
Vilka fan är det ens? Dom har inte lyckats lura mig iaf.. "Lyssna noga på lektioner, det är viktigt!!!"

Men jag behöver ingen lärare för o läsa och för att lära mig tänka logiskt/kritiskt,
och se samband mellan rika & fattiga.
Tänk logiskt och ta reda på fakta om hur systemet försöker lura & förvränga dig.
Ordens makt, kunskap kan förändra dig, var inte dum, läs och bli toksmart är vad som händer dig!

(Gå till skolan, om du vill bli skolad & bli en av dom s.k SKRIFTLÄRDA, som Gideoniterna kallar (er)

Min mamma uppfostrade en "konstig" människa, enligt vissa... Hon och jag har fått tagit mycket skit, just för att jag inte gått i skolan sen 6an.
Men jag lär mig av livet, och jag lär mig nya saker varje dag, behövde ingen skola för det.

Så håll ditt öga öppet, ditt öra vaket, annars står du snart där blottad o naken.
Låt dom aldrig säga till dig "DITT SÄTT ÄR FEL!!"
När dom kommer för o läxa sig, sätt dig ner, o skratta åt all propaganda dom försöker kasta i ditt ansikte..
Jag gör det iaf, sen får ju alla göra som dom vill såklart

Nej, Läs på och bli smart, det finns så mycket o läsa.. Det finns makter, kunskap så du har mycket o lära..
Lär dig om hur systemet försöker göra dig till slav
Lär dig om världen, om hur den egentligen funkar,
Lär dig om segregation, korruption.. Var inte dumma!!!
Dagens unga är tvungna, har inte råd att bara blunda
Öppna ögonen, läs om nåt och låt de aldrig få komma undan mer.
Lär dig om hur de vill att du ska mörda och punda.
Lär dig om miljonprogrammen osv, hur dom försöker (och lyckas) suga ut pengar från ditt bankkonto utan att du vet om det

Skrev denna text för jag hade tråkigt, men jag tror på det jag skriver, och all kritik osv är välkommet, vill du rätta mig så försök.. Kommer inte ändra på mig, Nånsin.
Vill också säga att jag saknar och älskar mina närmaste, så som, bröder, systrar, föräldrar, vissa släktingar.. Ni vet nog vilka ni är! Och hoppas ni också inser det jag just skrev.. Bara att läsa på annars

Btw, så kanske jag har nått stavfel här och där, och kanske satt ett kommatecken fel, så kanske borde gått i skolan ändå.. ELLER INTE HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA

——————————————————————————————————————————————-

Kommer en till text om just detta, fast av en rappare från THE UNITED STATES OF AMERICA!!! (VINNIE PAZ AKA JEDI MINDTRICKS)

The greatest form of control is when you think you're free when you're being fundamentally manipulated and dictated to. One form of dictatorship is being in a prison cell and you can see the bars and touch them. The other one is sitting in a prison cell but you can't see the bars but you think you're free.

What the human race is suffering from is mass hypnosis. We are being hypnotised by people like this: newsreaders, politicians, teachers, lecturers. We are in a country and in a world that is being run by unbelievably sick people. The chasm between what we're told is going on and what is really going on is absolutely enormous.

It's like we all know what's going down
But no one's saying shit, what happened to the home of the brave?
These motherfuckers they're controlling us now
But no one's talking about how they made us modern day slaves

And everybody's just walking around
Head in the clouds, we won't awake until we're dead in the grave
By then it's too late, we need to be ready to raise up
Welcome to the end of days

Everybody is slave, only some are aware
That the government releasing poison in the air
That's the reason I collect so many guns in my lair
I ain't never caught sleeping, never underprepared
Yeah, The Shaitan army, they just break it proudly
George Bush the grandson of Alistair Crowley
They want you to believe the lie that the enemy Saudi
The enemy ain't Saudi, the enemy around me
There's fluoride in the water but nobody know that
It's also a prominent ingredient in Prozac (For real?)
How could any government bestow that?
A proud people who believe in political throwback
That's not all that I'm here to present you
I know about the black pope in Solomon's Temple
Yeah, about the Vatican assassins and how they will get you
And how they cloned Barack Hussein Obama in a test tube

But no one's talking about it, They made us proud to be slaves

Whoever built the pyramids had knowledge of electrical power
And you know that that's the information that they suppress and devour
Who you think the motherfuckers that crashed in the tower?
Who you think that made it turn into ash in an hour?
The same ones that invaded Jerome
The ones that never told you about the skeletons on the moon
Yeah, the ones that poison all the food you consume
The ones that never told you about Mount Vesuvius Tomb
The Bird Flu is a lie, the Swine Flu is a lie
Why would that even come as a surprise?
Yeah, the Polio vaccine made you die
It caused cancer and it cost a lot of people their lives
Do y'all know about Bohemian Grove?
How the world leader sacrificing children in robes?
Lucifer is God in the public school system
I suggest you open up your ears and you listen

But no one's talking about it, They made us proud to be slaves

The greatest hypnotist on the planet Earth is an oblong box in the corner of the room. It is constantly telling us what to believe is real. If you can persuade people that what they see with their eyes is what there is to see you've got them. you know Because they'll laugh in your face of an explanation that portrays the biggest picture of what's happening... and they have.

Diskutera fritt, vill gärna ha lite vettiga kommentarer och inte bara att jag är dum i huvet, men det är jag också berädd på. men kommer inte bry mig om era kommentarer.

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..